mobil inom 3 dagar!

Nu är jag hemma å här stannar jag. Tills jag går till bussen imorron vill säga.
For iväg till Elgiganten för att se om de inte hade modellen jag skulle ha, vilket de inte hade! Vidare till expert, inte de heller & inte Onoff heller, typiskt.  Men det fick bli att jag beställde istället, så den borde komma innan fredag, längtar! Ni får vänta tills dess å se vilken det blev ;)

Morgondagens planer är få, skola, tvätt & ingenting! Låter spännande som fan.

Eftersom att jag är trött hela tiden nuför tiden så ska jag lägga mig innan 11 & somna innan 12. Man sover tydligen bäst omkring midnatt. Sen ska jag vakna imorron pigg som bara den. Låter väl lite bra iallafall?
Var ju över till Monica för ett tag sen, somnade som vanligt där, börjar bli less på att jag aldrig lyckas hålla mig vaken! Koffeintabletter blir nästa inköp skulle jag tro. Fast de hjälpte inte sist jag prövade de, kan ju hoppas på att de hjälper.

Nog om det, ska försöka banka in lite vett i skallen på folk nu & sen sova..
Hörs imorron! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0