skolkarN.

Hemma nu, orkade inte vara kvar i skolan som jag nämnde tidigare.
Monica såg mig så hon bad mig komma dit & baka tårta åt Jonte, så det ska jag göra. Ska höra med Sara om on ska med, i hope so!

Yes, börjat tröttna som sagt på BF, det är jobbigt & folket är skit! Eller nja, inte min klass! De är fina allihop, men åh inte andra klassen! Lärarna har mens hela tiden även männen, de är sura å otrevliga hela tiden.
Jag blir aldrig erbjuden någon hjälp så då ids jag inte ens fråga, om de endå kan gå till alla andra utan att de ber om hjälp så kan de åtminstone offra några sekunder åt mig? Uppenbarligen inte. Å idag var alla lärare sura & griniga.
Och självklart glömde jag alla pennor hemma, alla böcker osv, hur lätt är det att göra något då?
Sen fattar jag inte, vi år första året på gymnasiet, är 16 år, varför i hela friden ska vi lyssna när läraren läser Snövit och de sju dvärgarna? Jag fattar inte, å nu ska vi själva skriva egna sagor, typ liknande, overkliga eller nått iallafall! Åh, blir ju galen!

Nej, ska inte deppa åt er mer just nu! :D


ska fortsätta försöka få tag på Sara trögröv, sen gå till min homie, Hugo! :D
Tjing! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0