tisdag; lång dag!

Good morning sunshines! Allt bra? Med mig är det great. Sitter & lyssnar på musik och har nyss tagit en massa bilder, flest fula bilder med fula grimarser, sött! :D Kommer nog att lägga upp någon här, så att ni får nått att skratta åt! ;)

Gårdagen bestod av att ta med Hugo till Vixi, där fick han leka med Lova, som har tjatat om honom sen i lördags då jag & sara tog med honom dit då vi var barnvakt. De är så gulliga tillsammans, synd dock att det skiljer ett år mellan, men vem vet om det kanske blir bröllop senare i livet! höhö. Tog en powernap hos Vixi också, som vanligt.
Har även tvättat igår, med Monica, suttit hemma hos henne och surrat & sett tv. Riktigt trevligt.

Idag har jag iallafall orkat fixa & tvätta håret, vilket jag inte gjorde igår, därav bild brist. Men bilder på de nya slingorna som jag gjorde i söndags kommer upp sen, de syns inte på webcamen. Men lite av frillan får ni se nu innan jag drar!

Hörs efter halv 4!!
Puss!




hjälp! :S bjuder lite på mig själv, vågar egentligen inte lägga ut den! åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0