Körslaget med mor.

Hej alla där ute. Nu har jag och Hugo varit på kalas hos Lova, dock var det ju ett par timmar sen. De surade om vem som skulle få sitta i min famn, då är det ju som det alltid är alltså. Hugo fikade massor och grisade ännu mer. Men det var väl bara att torka & tvätta honom.

Efter att jag gått hem med honom gick jag och käkade, sen återvände jag till Vixi. Chillade bara vid tvn.
Och sen har vi lekt med Lovas presenter, bland annat playdo lera, nivet sån färgglad? Ni ska få se mina mästerverk sen, galet fint! ;) Gjorde bland annat en Kissie.

Nåja, sitter och tittar på Körslaget med min mamma nu. Trevligt.
Kommer lätt hålla på Team Gyllenhammar.
Ser ni körslaget? Vilken kör var bäst ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0