nya skor, åker tillbaka!

Go kväll, jag är rätt tråkig. Har iallafall spenderat kvällen hos Sara & Vixi, även ett bra tag hos Monica.
Trots att jag inte har  följt Let's dance så är det katastrof att Willy inte har åkt ut. Idag åkte Molly & jonathan ut, vad är felet? WIlly skulle ut redan första veckan ju, åh! :) Hoppas dock att Mattias vinner.

Ska typ lägga mig nu, ska se om jag får iväg mamma eller någon på stan imorron, har pengar & är shopping suuugen!

Fick iallafall mitt paket med skor idag, de gladiator skorna jag visat tidigare, dock var de jävlar precis försmå, ååh! De är jätte fina, men de åker tillbaka. Ska ju köpa från Haléns åså.

Aja, dags att sova. Svarar på alla fina kommentarer imorron, tack! :)
Puuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0