Spacebuddies



Nu tänkte jag slänga mig i sängen och titta på Spacebuddies, nivet de små söta valparna! Mina favoriiiiiiiter =)

Ska upp imorron & handla lite, sen är det kalas & barnvakt som gäller, samt beställa en skinnjacka =D
Tyckte även att jag själv var typ fin i håret idag, plattade och gjorde volym med volummaster, sen mittbena och snurror på sidorna, ska fixa samma i morron så får ni se! Hade ju tänkt våga håret också, men det var för svårt att göra på sig sjäv baktill så jag sket i det.

Jaja, de små valparna väntar på mig nu! Vi hörs imorronbitti :)
Puuuuuuss! <3



Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

kul att du ivll vara med & tävla :D lykca till :D <3

2010-03-20 @ 01:23:56
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0