siiiick :)

Hej folket :) Mår ni bra? Jag mår sådär, sjuk fortfarande. Ont i huvudet, snorig & hostar som ett psyk.

Varit på Arcus hallen till efter klockan ett idag, tittat när de i rullstol eller med annan funktionsnedsättning haft olika tävlingar. Fan va söta ungar!! Det var helt klart bättre än att vara i skolan till halv fyra.

Efter att vi varit på Arcus for jag hem och käkade, sen vilade jag ca 1 timme. Skönt var det ;)
Sen var det dags att se Biggest loser, som vanligt! Fan va arg jag blev när fel person åkte ut, ååh. Gick till Monica en sväng, ca i en timme efteråt. Nu är jag hemma och ska snart sova igen.

Får se om jag stannar hemma imorron, känns som det. Känns som att jag har feber nu, men det är svårt att avgöra då man inte har en termometer, eller vad det heter ;)

Nu är det dags att sova!
Puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej gumman !

Krya på dig, har själv varit sjuk nyss med feber i nästan 2 veckor.

Kram

2010-03-19 @ 07:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0