vecko revyn - alldeles för sent

Hej. Idag såg jag att jag fått hem ett gratis nummer av vecko revyn, man kunde få ett nummer gratis om man läser Kenzas blogg. Nummret kommer enligt mig lite för sent, det har ju hunnit komma flera nummer efter det, eller? Men det är bra läsning iallafall.

Nu är man åter igen sjuk, om jag inte nämnt det. Emma har smittat mig ;S
Har även haft blogg torka, men ska försöka ta mig i kragen nu och förbättra mig. Och jag vet att jag säger det ofta, men jag ska iallafall försöka!

Har bara hunnit med att vara i skolan idag, kommit hem & ätit & läst vecko revyn. Självklart var ju något tvunget att hända, sulan på skorna lossna typ, eller halva, hur snyggt är det att gå genom stan så? Hade hellre kunnat gå barfota faktiskt. Men så blev det ju inte.

Åh fan, nu måste jag springa på toaletten.
Vi hörs!! :D


det är ett hyffsat gammalt nummer va?
knasiga fingrar :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0