take a minute

Hejsan! Nu är det över en vecka sen jag bloggade sist, varför vet jag inte. Har inte riktigt haft motivation, inte haft nått å skriva om och så. Men nu ska jag försöka ta tag i det, har saknat bloggen faktiskt!

Ska vi dra en snabbis vad som har hänt?
Har vart på Arcus med Vixi, Sara & Jimmy, där stod vi å sålde massa grejer, då det var loppmarknad! Följde med för att hjälpa de, hade även lite eget skrot att sälja så.

Har varit hemma en massa från skolan, förra veckan och denna vecka var jag hemma måndag - onsdag, gick bara i skolan 4 dagar på två veckor. Ska ta tag i skolan nu de sista veckorna.

Umgåtts med Sara en massa, varit hos Monica och varit social, vart barnvakt åså.
Hjälpt brorsan att flyttstäda. Har hunnit med att vara på Ikea & i Finland yttligare en gång, denna gång med mamma, Tobba & båda bröderna. Spenderade inte en krona faktiskt, känns bra!

Å nu i veckan har jag sovit länge på dagarna, varit hos Monica & Hugo och umgåtts med Sara.

I fredags var det Valborg + att Vixi fyllde 17 då, så vi firade henne! Galet nice! ;)

Det var iallafall lite smått av det jag gjort sen sist, känner mig bloggtaggad nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0