Första dagen!

Första dagen avklarad! Gud vilken skillnad man märker bara efter en dag, om man jämför med om jag hade varit i skolan. Trots att jag inte gjort så mycket idag så är jag trött som fan. Har gått bra iallafall :)
Känner dock att jag måste bli bättre på att säga nej och säga ifrån, är nog lite för snäll..

 Jag har snickrat idag, första gången på 4 år som jag använt en såg typ. Det var några killar som behövde hjälp så jag har stått och sågat & hammrat åt dom! En dold talang kanske? Kanske borde fundera på att bli snickare?
Nä, hade nog bara mer tur att inget gick åt skogen. Dom blev iallafall nöjda med sina kaniner som dom skapade, tur är väl det :)

Går och hjälper mamma med maten så den blir klar fortare, så jag kanske hinner vila en stund innan tvättstugan.
Funderar på att hoppa på min bror eller hälla vatten på honom? Han sover i soffan. Om ni ville veta!

Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0