mycket bra dag!

Dagens tandläkar besök gick bra. Gjorde iofs bara en avgjutning heter det så? av tänderna. Klantarslet till tandläkaren sa inte åt mig att trycka tungan i gomen när hon tröck in grejen i munnen, så jag fastnade med tungan i den där smörjan + att jag hade rosa klet i heeeela ansiktet typ.. Riktigt fint!
Så om ca 2 veckor får jag hämta skenan till underkäken (har en till överk. redan) + blekningsgrejen! Great :)

Skolan var rätt nice ändå faktiskt.. Hade bf på morron & efter lunch fick vi massa fika! Eftersom det är sista BF lektionen vi har i år, nästa lektion är i januari så ville läraren bjuda oss på fika.
Åså började vi prata lite om klassresa i 3an också! Tror det kan bli galet nice :D

Nä, måste vila en stund! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0