underbart tråkig kväll!

Usch så tråkigt allt är.. Inte en jävel är social, är inte trött nog för att sova. Är inte sugen på att se film, nepp ingenting! Just nu sitter jag bara och kollar olika sidor & äter mandariner.
Skulle behöva duscha, men det kan lika gärna vänta till imorron.. Känner mig inte sådär jätte nice nu eftersom att jag inte duschat idag!

Åh less jag blir på telefonen!! Alltså, mobilen går att ladda hur fint som helst, inga problem... Men vafan, det går inte att föra över grejerna till datorn? Vad är problemet? Samma kabel å allt... ååååååååh!

Provade byta usb-uttag på datorn, då funkade det?! Hur kan det komma sig? Det spelar väl ingen roll vilket hål man sätter in den i? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0