SKÄGG

Hej sötnosar! Har hunnit vara hemma ett tag nu. Träffade mammas praktikant, guuud alltså ;) Glad & trevlig var han iaf. Nu resten av dagen har jag tänkt göra så lite som möjligt.
Förutom att tjata på mina bröder på att de ska hänga på till Turkiet så ska jag kolla Kungarna av Tylösand. Fan Jockiboi är störtskön! Skägg alltså ;)

Både Johan & Robin(mina bröder) är sugna på att hänga med. Men de har inte bestämt sig, Robins kompis är även sugen han med.. Det kan nog inte bli mer nice om de följer med allihop! Så jag får hålla tummarna (a)
Nog om det, ska se Kungarna.. nu! Ha det ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Wallin

Vilken fin blogg du har! :)

2010-10-30 @ 17:56:44
URL: http://mengrymt.blogg.se/
Postat av: Jontten - en killblogg

fusk :D vill också ha lov... skulle behöva ett!fast jag hade lov förra veckan :DD

2010-10-30 @ 18:33:23
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0