ingen dag är den andra lik

Hej på er! :) Allt bra med er? Med mig är det sådär idag, humöret känns inte på topp men det kan det ju inte alltid göra heller. Ska inte sitta och deppa ihop det åt er.

Är ledig från skolan idag, är klar med ett grupparbete så vi fick ledigt ;) Så istället ska jag vara barnvakt. M & J kommer från skolan mellan kvart över 1 och 2, om de inte stannar på fritids, sen hämtar jag Hugo klockan 3 på dagis. Men barn gör mig glad så när Hugo kommer hem kommer det nog kännas lite bättre :)

Annars idag har jag tvättstuga så det är väl det min dag kommer bestå av.
Bakade en Norrlandskaka igår, den smakade bra ;)

Nu ska jag gå och borsta håret och så, sen se ifall J kommer från skolan. Ha en toppen dag!!


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

yes har i naveln :D

2010-10-13 @ 12:47:54
URL: http://rieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0