paparazzi

God morgon solstrålar! Sitter bara här och chillar vid datorn, väntar på att klockan ska gå en aning fortare, bussen går inte förens tjugo över. Börjar morgonen med mentors, nivet gå igenom frånvaron och bara prata allmänt med mentorerna.. Sen har jag lektion en stund sen 10.40 skolfoto! Tagga!! :D Nej, så sugen är jag inte faktiskt, huvudsaken jag kommer se okej ut så är det lugnt!

Satt och lockade löshåret igår, så det är lite vågigt nu, faktiskt fint! Ni kan få se bilder i eftermiddag.. Kommer nog hem rätt tidigt, slutar när jag vill då det är eget arbete, men jag ska faktiskt stanna i skolan ett tag iallafall, behöver göra bort en uppgift så..

Ska iallafall gå nu, göra klart det absolut sista sen dra till skolan! Ha en toppen dag!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0