black jesus

Jag har mensvärk och jag ska lägga mig.
Rättegången gick bra, domen får jag reda på den 14 oktober, hoppashoppas. Var faktiskt inte så nervös innan, men när jag fick berätta min historia för åklagare, domare och alla andra som satt där inne tog det emot litegrann, kände mig så uttittad, filmades ju och spelades in, hojja! Det gick iallafall bra! Men ja, den åtalade var inte där. Och det var ju heller inte oväntat. Men vi körde på utan honom, så nu får vi hoppas på det bästa bara.

Drog hem och käkade sen direkt till Sara. Somnade där såklart å så fort hon ätit drog jag och hon till stan. De var kvällsöppet ikväll. Handlade iallafall lite saker, visar imorron =)

Funderar nu på att slänga mig i säng, har en teater redovisning imorgon. För första gången ser jag faktiskt fram emot det litegrann. Vi har haft ca 2 lektioner på oss & teatern ska vara ca 10 minuter bara så det är rätt chill. Men det blir nog bra tillslut :D

Vi hörs imorron, startar en frågestund tills dess!
Sleep tight :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0