bastu time med Sara!

Sitter här med Sara, lyssnar på musik, hon spelar Cityville, jag bloggar..
Vi ser nog ut som värsta uteliggarna, ingen är fixad på något sätt! Vi ska ändå gå och basta om en stund, ska bli skönt! Var väl tänkt att Vixi skulle med, men hon är inte hemma så..
Är dock sugen på att göra nått kul, typ dricka, men inte i helgen! =(

Har träffat mammas kusiner idag, aldrig träffat de innan så det var kul! =) Blev dock ingen lång stund för att jag och Sara skulle hit så. Men det var väl inte sista gången vi sågs så.. Dröjer väl bara ett tag till nästa gång.

Vi hörs senare ikväll! :) Puss


Kommentarer
Postat av: danten89

Hehe :)

Vem är Sara?=)



Ja du kan ju prova med bloggerfy? bloggpartner? bubblerooms bloggportal? ;)



Jag ska se hästarna nu, som jag spelat på och senare blir det kladdkakefika och filmmys =)



Kram

2011-04-02 @ 17:53:54
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0