Just idag är jag stark



Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

Jag ser måsarnas flykt
Jag ser solglittrets dans
Jag ser fram emot härliga tider
Jag ser kvinnornas ben
Jag ser ögonens glans
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

Jag hör skrattande barn
Jag hör slussarnas brus
Jag hör till de få som kan leva
Jag hör inre musik
Jag hör vindarnas sus
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer


Kommentarer
Postat av: danten89

Har ni redan ätit upp kakan=)?



Vad ska du göra imorn på alla<3dag då?



Jaha men så skoj^^

Hoppas det blir av då.



Kram

2011-02-13 @ 18:08:27
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Haft en bra helg annars? :)

2011-02-13 @ 18:31:57
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: emmaws (a)

svar; yes först till kvarn är det som gäller ;)

filmen va super bra, det finns cirka 3 minuter smuttar av varje del på youtube men då måste du söka på "not without my doughter" :)

för man måste verkligen se filmen :D

2011-02-13 @ 19:41:16
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Postat av: danten89

Solsidan nu då?^^



Jag det ska bli superkul att komma iväg =)

Bloggen får lida, men skit samma.

Haha.



Jaså vem kanse du drar med då?^^



Kram

2011-02-13 @ 20:00:56
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0