näst sista dagen! :D

God morgon! Yttligare en dag som man hade kunna ligga kvar i sängen i flera timmar, sjukt varmt å skönt i sängen, så dog jag när jag klev upp. Finns ingen värme i mitt rum typ, lovar att de är 10 grader eller nå & elementet är på fullvärme :( Kändes bara allmänt tungt och som en dålig dag, tills jag loggade in på msn! Underbart! Sjukt hur någon så långt borta kan få mig på jätte bra humör ♥

Nu måste jag gå å borsta tänderna & sen traska iväg till praktiken, -24,2 grader idag & det ska inte bli bättre på hela veckan =( Någon som har det lite varmare som jag kan komma å bo hos? Hör gärna av er!! :D

Ni får ha en bra dag iallafall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0