one day at a time

Tjoho!
Kommit hem för cirka en timme sen, var och solade med Monica! Skönt som fan.
Nu vill jag se film, men borde verkligen göra mina praktikuppgifter.. Men helt seriöst skulle jag kunna torka mig med dom i arslet när jag har skitit! Pallar fasiken inte. En sak att ha praktik, skit kul enligt mig, men dessa uppgifter =O Ca 200000 saker att göra, utan överdrift!

Fast iofs, det enda jag ska ta mig tid till att göra just nu är att skriva intervju frågor, om barnens egna jaguppfattning, lite om självkänsla osv.. & frågor om idrott!
Om ni har bra tips på frågor att fråga, fan hjälp mig!

Jag sätter igång, sen när jag är klar, då kan jag se film!! =D


Kommentarer
Postat av: danten89

Hehe jaha.. här är det sportlov vecka 8.

Kanske ska iväg på kryssning då.. fast jag inte har lov dådå^^



Ikväll ska jag se film tänkte jag :)

Själv?



Kram

2011-02-01 @ 21:59:30
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0