Vilken film söker jag?

Tror att den heter House of... någonting.
Okej, ett hus, ett par & en jävla massa människor, typ zombies i en källare.
En hund, två män + en pojke försöker göra inbrott, eller gör inbrott. Tror det är en rottweiler med.
Har ingen aning om det hör till samma film..

Finns en annan film om det nu också inte hör till samma. En liten pojke & flicka, i 10 års åldern som bokar och spökar i väggarna i ett hus, paret som bor där är helt galna, försöker skjuta dom som tokar genom väggarna osv..

VET NÅGON VAD JAG SNACKAR OM????


Kommentarer
Postat av: danten89

Nej jag har ingen aning!



Jag hatar Cilla..

Vad tycker du? :P



Jo det är superbra.



Ha en underbar kväll :)



Kram

2011-02-25 @ 22:49:04
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0