Dag två - Min första kärlek

Christoffer heter han, 20 år idag. Började snacka via internet, träffades och blev tillsammans. Blev tillsammans 25 januari 2007, skulle fira 3 år inte så länge efter jag gjorde slut. Jag var 14 han 17 tror jag.

Hade till en början ett toppen förhållande, inge bråk, ingenting. Tills vi upptäckte, eller snarare jag, alla småsaker att bråka om. Han var jäkligt konflikträdd för han visste att jag inte gav upp.
Hade en paus under en tid, men gick tillbaka till varandra.

Var inget fel alls egentligen på varken honom eller förhållandet. Anledningen till att det tog slut var att jag kände att vi var för olika, stog på helt olika platser i livet, ville helt olika i framtiden osv. Sen avtog känslorna mer och mer för var dag! Så det bästa var att göra slut, trots att han inte riktigt var med på det. Vet ärligt inte om han än har släppt det helt. I don't care anyway!

Kommentarer
Postat av: danten89

Hehe roligt att få veta lite mera sådär om dig, som i inlägget ovan :P



Haha. Men då är det ju ingen idé om du städat undan?^^



kram

2011-01-19 @ 23:56:07
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Ja gör det! :)<3

Hihi, lugnt fina du <3

2011-01-20 @ 00:04:11
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0