HEEEEEEEMMA!

Gode skönt att vara hemma, har dock haft jätte trevligt så hade nog kunnat stanna längre :)
Kom fram vid 2, vi hade kört fel i en timma ungefär, käkade lunch direkt och sen gick vi på och tittade! Tusan så mycket fint de hade på Ikea, men vart fan ska jag kunna få dom pengarna ifrån å köpa allt?
Tills vidare får jag drömma :D 

Lämnade av Martin och ungarna på Candyworlds lekavdelning typ, sen for jag och Monica till Finland, kollade affärer åså. Hittade dock ingenting där. Förutom hundrafemtontusen apsnygga ringar på Gina, men nej.


Jag idag :)

Candyworld!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg! :D

2011-01-17 @ 20:09:38
URL: http://juuliiias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0