Svaren från frågestunden

Vad jobbar du med?
Har extra jobb där jag städar två ställen.. Sen på hotellet där min mamma jobbar, går ut extra ibland.

Vad brukar du göra när du har tråkigt?
Gör nått roligt istället? Eller så badar jag badkar, läser böcker eller bloggar, eller kollar film!

Din favoritartist?
Svår fråga, finns så många bra. Bruno Mars!  

favoritblogg?
favorit plagg i garderoben?
-Kenzas
-Det vet jag inte ens själv faktiskt. Ska söka igenom den när tid finns, annars så bara
ett par vanliga svarta leggings, enkelt men bra.

Vart får du din blogginspiration ifrån?
Favoritgodis?
Är du nöjd med din jul och ditt nyår?
- Från andra bloggar, där kan man alltid hitta nått kul. Annars från internet/tidningar.
- Lysmelk & salta döskallar :D
- Ja det är jag, underbart sällskap och massa mys! Hel nöjd :)




Vilken linje går du? och är du nöjd med den ?
Bästa klädaffären ?
hur många bloggar följer du ?
vad gör du på fritiden ?7
- Barn & fritid. På sätt och vis, vill nog kanske jobba med barn, men ändå inte. Hade nog passat bättre på Livsmedels.
- Gina eller H&M.
- Räknar inte, ett par stycken! Fler och fler hela tiden :)
- Är med kompisar, kollar film eller är barnvakt!

Tips på bra toppar från något bra märke ?:)
- Fråga inte mig om sånt, har noll koll och är helt ointresserad av märkeskläder.

vrf började du blogga?
vart tror du att du står om några år?
- Ville väl få publicitet som de flesta andra. Men nu är jag inte så brydd. Nöjd över de få läsarna jag har :)
- Då har jag gått ut skolan, har världens finast pojkvän & helst barn. Vill jag ha redan nu, men ingen kille vill ha barn redan så det får väl vänta tråkigt nog. Jobbar väl kanske också lite.

vilka bloggar läser du?
favoritmat?
bästa minnet du har?
- De större, Kissies, Kenzas, Paow & Dessie, Daniel Paris & Dennis. Vänners och småbloggar!
- Tacos kanske, börjar dock lessna.
- Turkietresan i augusti -10.

Varför började du blogga?
Vad är det sämsta/bästa med att blogga?
Favorit kläder (jeans, mjukis...)?
Bästa dagen i ditt liv?
- Läs tidigare fråga.
- Bästa är väl att man kan få skriva av sig, alltid är det någon som läser. Man får som dela med sig av sitt liv osv.. Sämsta vet jag inte, har inte stött på nått dåligt.
- Leggings, alltid! Sen kan man alltid variera överdelar, toppar, tunikor/klänningar osv.. Fast mjukisbyxor är mysigt!
- Har nog inte haft någon bästa dag än!

1. favoritmusik?
2. favoritfilm?
3. om du fick styra världen för en dag, vad skulle du göra?
1. Bruno Mars, Rihanna, Limitbreak, Usher, B.O.B, några bra artister. Gillar allt dom gör!
2. A walk to remember, The last song, Allt för min syster & Hachiko - a dogs story. Grinar lika mycket till alla varje gång.
3. Infört livstidsfängelse överallt, hårdare straff. Sett till så att alla fick göra det dom vill i livet, tagit bort alla orättvisor. Hade fixat så det finns jobb till alla som vill jobba. Det hade helt enkelt blivit mycket bättre om jag fick det! Sen hade jag gjort mig själv rikare så hade jag stuckit utomlands, forever typ!

Varför är du så taskig mot mig? (syster)
Och varför är du så ful?
När ska vi byta rum ?
- För du är störd!
- Snyggare än dig! ;)
- Men tjata inte idiot!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe på bloggen, kika in och kolla om det var just nu som blev en av dom lyckliga vinnarna, om inte så har du en ny chans imorgon! :)



bra svar!

2011-01-09 @ 23:02:09
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Hm, sjukt.. blogg.se har krånglat tidigare för mig, men nu funkar det hyffsat bra iaf. ditt översta inlägg går inte att kommentera. :S

2011-01-09 @ 23:05:05
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Hm, sjukt.. blogg.se har krånglat tidigare för mig, men nu funkar det hyffsat bra iaf. ditt översta inlägg går inte att kommentera. :S

2011-01-09 @ 23:05:10
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: danten89

Bra svar där:D



Klart killar kan gråta^^



Haft en bra söndag? :)

2011-01-09 @ 23:21:34
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: mmajaengman

HÖRRU DU sjökossa, jag vill ha ett bättre svar på den sista frågan! ;)

2011-01-11 @ 17:37:00
URL: http://mmajaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0