71 dagar till värmen - Eftalia Aqua

Nu är det bara 71 dagar kvar, låter länge, men det känns så nära när man tänker att de är 3 veckor kvar av mars, sen är det bara april kvar & sen åker vi 15 maj! Helt jävla underbart!
Sen att vi är hela tjocka släkten som åker gör mig inget, blir bara kul att hitta på något alla tillsammans & framför allt att Robin & Johan ska med! ♥ Sammanlagt är vi ca 21 personer som åker tillsammans från Luleå, redan då är planet nästan fullt ;) Då är det nästan bara släktingar inräknat också. Det blir nog bra!
Hade dock velat ha med mig någon annan..

Hotellet vi ska bo på är nybyggt när vi kommer, därför finns det inte riktiga bilder än, bara arkitektbilder.






Lite allmän info om hotellet:
11 vattenrutschbanor
All inclusive
Tennis, bordtennis, olika turneringar
Shower & live musik
Gym
Internet på rummen (bra för mig)

Tycker det låter riktigt riktigt bra! :)


Kommentarer
Postat av: danten89

Fint det ser ut när det bara är animerade bilder^^



Jag tycker Pernilla Anderssons låt är lite småmysig.



Men Love Generation skulle ju till FINAL?!

2011-03-05 @ 22:16:05
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Hehe vi får väl se vem som vinner på lördag! =)



Händer i natten då=)?



Kram

2011-03-06 @ 01:00:49
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0