skit skola!

Hej babes! Rätt chill dag idag endå! Tog dock emot som fan att kliva upp imorse, varit dödstrött heeela dagen!
Suttit mest och spelat kort på lektionen, haft BF hela dagen. Gör nå grupparbete om förskola och skola.. Inte kul!

Annars då.. Skolan kan ta sig i röven, usch för den.. Känns som att de bara strular. Har EVK möte imorron, med rektor och hela högen, jääääääätte roligt! Aja, får väl se hur det går. Ska skälla ut min mentor iallafall!

Vad har ni gjort idag då? Förutom skola har jag varit med Hugo en stund och sen varit med Vixi.

Aja, blir Big brother nu för hela slanten, sen slocknar jag nog! Hejs

Kommentarer
Postat av: danten89

Vad är det som hänt i skolan då? =/



Jag tycker att det är fel att dem sänder att drick så mycket du vill signaler till de som tittar.. ?

Ajja :P



Helg snart, längtar du? :)



Kram

2011-03-30 @ 23:24:40
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: Kul att du tävlar i veckans blogg, håll alla tummar och tår nu! :D hihi

2011-03-30 @ 23:52:14
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0